Fredag

I går hände det inte så himla mycket, betalade räkningarna, skickade in mätarställningen för elen.

Terese och jag tog moppen och åkte och handlade, nu är det du verkligen moppeväder tack och lov.

Sami hade inventering på jobbet.
På eftermiddagen kom Carro hit och fikade hon hade med sig Andreas och Lars, jättetrevliga killar.
Kollade lite på tv på kvällen jag mådde halvkonstigt så jag somnade en stund på soffan.

En rolig sak som hände var att när jag gick en runda med hunden så hittade jag en hundralapp på marken ungefär på samma ställe där jag har hittat två tjugolappar tidigare så det blev en lönsam promenad.

I dag har Sami och jag varit och handlat maten till nyår.

Terese har satt moppebatteriet på laddning.
Nu har hon åkt till sin mormor och morfar för att träffa sina kusiner Fanny och Oliver.

Carro ringde tidigare i dag hon var ute på värmdö med Andreas för han ska spela hockeymatch, hon hade varit inne i en djuraffär och kollat på skor till Zita för hon tycker att hon smutsar ner så mycket men det fanns inte int hennes storlek. Hon skulle köpa ett rosa halsband med "diamanter" på till hunden. Hon är gullig Carro.

Nu ska jag ta en promenad i regnet med hunden kanske hittar jag mer pengar.

Puss och kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0