Fredag morgon!

Ja då var det fredag igen då, vad har hänt sen senast?!

I går på förmiddagen gick Terese och jag till skärholmen och handlade det sista av julmaten det blev en hel del. På vägen hem gick vi upp en sväng till min morfar och pratade lite med honom.

Terese blev hämtad här vi 12.30 för det var begravning för farmor Ruth. Det hade varit fint men jobbigt, det är ju inte kul att gå på begravningar.

I dag ska jag gå och hämta ut Terese julklapp på OKQ8  jag ska även försöka ta mig till apoteket och hämta ut Gardasil sprutan som var slut här om dagen.
Sen blir det städa av för hela slanten. Vi ska klä granen i kväll.

I morgon fyller Oliver 2 år, vi får se om vi hinner åka dit annars kommer vi ju att träffa honom på söndag hos mamma och pappa.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0