Fredag mitt på dagen!

Vaknade med huvudvärk i morse tog en alvedon men det har inte hjälpt så nu blev det en migräntablett så vi får hoppas att den hälper.

Terese har hjälpt sin lärare med simundervisningen i skolan i dag igen, det är ju fortfarande elever i 7-9:an som inte kan simma. När hon var klar med det kom hon hem och åt lunch.

Jag gick med henne en bit när hon skulle tillbaka till skolan och när jag var på väg hem igen med hunden så mötte jag en granne och hennes hund så jag vi gick med dom och det blev en ordentlig runda, vi var ute i 1 1/2 timme det var riktigt skönt.

Carro var och klippte sig igår och färgade håret lite, hon har skickat flera bilder med mobilen och det var jättesnyggt. Det är första gången som jag har längre hår än henne. Kul.

Hon kommer hit en stund i morgon sen ska Sami skjutsa henne och Terese till deras pappa för dom ska fira Terese födelsedag  där.

Carro ringde på förmiddagen idag och sa åt mig att inte gå ner till närlivs butiken i Vårby och handla för den hade blivit rånad. Det var ju snällt tycker jag.

Fick ett samtal från min mans syster idag om julafton och maten, vi kom överrens om att jag handlar maten så får jag pengar. Det är ju lite jobbigt för dom eftersom dom inte har någon bil för tillfället och kommer att åka kommunalt hit på julafton från Lidingö med julklappar och 3 barn.

Det blir nog livat här i jul, men det blir nog roligt tror jag.

Vi har prel. bokat att vi ska till mamma och pappa den 23 dec OM pappa mår bra, ev har han börjat med cellgifterna då han får reda på det den 18 dec.

Den 20 dec ska Carro och Terese på deras gammelfarmors begravning, det kan bli lite jobbigt för dom.

I helgen nu ska jag försöka städa lite här hemma, just nu har vi en hund som fäller så fruktansvärt mycket så man skulle behöva dammsuga 4 gånger om dagen om man hade orkat. Det hjälper ju inte att man rycker henne när vi är ute.

Nu är min man på väg från jobbet och ska handla på hemvägen så vi får se vad det blir för middag idag. Det brukar bli gott när han handlar.

Längtar tills i morgon när Carro kommer. SAKNAR DIG


Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0