En helt underbar måndag!

Den här dagen har varit jättemysig.  Pratade med Carro i morse och hon sa att hon skulle komma över hit.

Hon kom hit vid halv 11 tiden, vi satt och pratade och åt lunch. Vi gick en sväng med hunden och passade på att handla samtidigt. Carro och Terese gick till Skärholmen och handlade, Terese ringde mig och frågade vad jag hade för skostorlek för Carro ville köpa ett par skor till mig i julklapp. Jag pratade med henne och sa att hon inte behövde köpa något utan att jag bara är så jävla glad att hon kommer hit och hälsar på, det betyder så otroligt mycket för mig. Nu vet jag ju att du läser min blogg Carro så där här är till dig:
Jag älskar dig och du vet att du kan komma när du vill, vi saknar dig.

Efter tjejernas besök i Skärholmen gick dom hem till sin mormor och morfar och hälsade på, Carro fick lite bebiskort på sig själv. JA du var söt när du var liten, det är du fortfarade.

Nu ska jag kolla lite på tv.
Sami och Terese sitter där nere och spelar playstation.

Tack Carro du gjorde min dag!!!!!

Älskar er Carro & Terese!

Kommentarer
Postat av: carro

tack mamma, älskar dig med!

2007-12-04 @ 07:44:13
URL: http://qwinnah.blogg.se
Postat av: Anneli

Va gulligt. =) Hoppas ni vet att jag älskar er också. =) Kram

2007-12-04 @ 15:49:53
URL: http://milansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0